خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پرسشنامه تاثیر انطباق و جذابیت محصول و نوآوری بر عملکرد صادارت و قیمت گذاری
پرسشنامه تاثیر انطباق و جذابیت محصول و نوآوری بر عملکرد صادارت و قیمت گذاری
قیمت : 35,000 تومان
پرسشنامه اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده
پرسشنامه اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده
قیمت : 33,000 تومان
پرسشنامه تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک
پرسشنامه تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک
قیمت : 34,000 تومان
پرسشنامه مهارت های اجتماعی ماتسون
پرسشنامه مهارت های اجتماعی ماتسون
قیمت : 1,900 تومان

پرسشنامه استاندارد گرایش به بازار (کریمی و همکاران، 1391)

پرسشنامه استاندارد گرایش به بازار (کریمی و همکاران، 1391)

هدف: ارزیابی میزان گرایش به بازار (بازار محوری)

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منابع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه بازار محوری کوهلی و جاورسکی و کومار (MARKOR)

تعریف بازارمحوری

بازارمحوری را می توان به عنوان مرحله ای از بالندگی سازمان، یا به عنوان سطحی كه انعكاس دهنده بلوغ سازمانی است، تعریف نمود. كاتلر به بازارمحوری به عنوان مرحله نهایی توسعه یك سازمان بازرگانی نگاه كرده است و معتقد است كه گرایش بازار در امتداد توسعه گرایش های مختلف بازرگانی بوجود آمده است. بازارمحوری بر پایه تفكر بازاریابی ایجاد شده است و تفكر بازاریابی زیربنای فلسفی آن را تشكیل میدهد. به هر حال تفكر بازاریابی به عنوان یك بنیان و شالوده فلسفی كافی نیست، زیرا بازارمحوری نه فقط بر مشتریان، بلكه علاوه بر آن بر روی رقبا، مباحث سازمانی متفاوت و عوامل متعدد بیرونی كه بر نیازها و ترجیحات مشتریان نیز موثر است، تمركز میكند. به طور كلی بازارمحوری عبارت است از فرهنگ سازمانی كه بصورت بسیار كارا و اثر بخش به خلق رفتارهایی می پردازد كه به منظور خلق ارزش های افزونتر برای مشتریان در نتیجه ارتقای عملكرد تجاری شركت لازم و ضروری است. با وجود آنكه مفهوم بازارمحوری برای اولین بار در دهه 1950 مطرح گردید اما از دهه 1980 پیشرفت قابل توجهی در توسعه مفهوم بازارمحوری صورت گرفته، تلاشهای تحلیلی بسیاری صرف تعریف، مفهومسازی و عملیاتی كردن آن شده است.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پرسشنامه استاندارد گرایش به بازار (کریمی و همکاران، 1391)_1572648751_33070_8233_1184.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 2,400 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت