خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پرسشنامه تاثیر انطباق و جذابیت محصول و نوآوری بر عملکرد صادارت و قیمت گذاری
پرسشنامه تاثیر انطباق و جذابیت محصول و نوآوری بر عملکرد صادارت و قیمت گذاری
قیمت : 35,000 تومان
پرسشنامه اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده
پرسشنامه اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده
قیمت : 33,000 تومان
پرسشنامه تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک
پرسشنامه تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک
قیمت : 34,000 تومان
پرسشنامه مهارت های اجتماعی ماتسون
پرسشنامه مهارت های اجتماعی ماتسون
قیمت : 1,900 تومان

پرسشنامه بازارگرایی بانک (وظیفه دوست و عبدلی، 1393)

پرسشنامه بازارگرایی بانک (وظیفه دوست و عبدلی، 1393)

هدف: بررسي بازارگرایی بانکی از ابعاد مختلف (مشتري گرايي، رقابت گرايي)

تعداد سوال: 7

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

بازارگرائی به کسب و کارهایی گفته می شود که در آن مشتریان اصل اساسی آن شرکت را تشکیل می دهند. به بیان دیگر “مشتری مدار” هستند. هدف نهایی این شرکتها مشتریان و مخاطبان خاصشان هستند. برای رسیدن به این هدف باید تمامی ارکان اساسی ، اصول و ارزشهای یک شرکت حول محور مشتریان آن برنامه ریزی شده باشد. بنابراین ، می توان گفت در باورها و الگوهای یک شرکت برای اینکه تبدیل به یک شرکت “مشتری مدار” شوند باید تغییرات بنیادی ایجاد شود.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

porseshname bazar gerayibanki (vazife doost va abdoli, 1393)_1572649075_33071_8233_1625.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 2,400 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت