هدف: بررسی بهبود عملکرد برند هتل از طریق جهت گیری ارتقاء نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان (ادراک از برند، احساس مثبت به برند، هویت برند، قیمت تمام شده برند، سهم از بازار برند، ارزش ویژه برند، قصد خرید مجدد)
تعداد سوال: 35
تعداد بعد: 7
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: 35000 تومان
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
در دهه هاي اخير، نقش و اهميت دارايي هاي نامشهود همزمان با افزايش سطح رقابت بين شرکت ها افزايش يافته است. يکي از دارايي هاي نام شهودي که مهم ترين عامل متمايزکننده يک شرکت و ايجاد مزيت رقابتي براي آن مي باشد، برند است. از آنجايي كه عملكرد برند رابطه مستقيمي با عملكرد يك سازمان دارد، سنجش و پايش مستمر آن مي تواند به عنوان ابزار مديريتي قدرتمندي به مديران در جهت نيل به اهداف كلي و استراتژيك سازمان ها كمك نمايد. از آنجايي که عملکرد برند ماهيتي چند بعدي دارد تا كنون محققان مختلف معيارها و شاخص هاي مختلفي را با توجه به نياز و ديدگاه خود براي ارزيابي برند معرفي کرده اند، ولي متاسفانه رويكرد يگانه و استانداردي در اين زمينه وجود نداشته است.
پرسشنامه بررسی بهبود عملکرد برند هتل از طریق جهت گیری ارتقاء نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان_1572673846_33074_8233_1157.zip0.02 MB |