هدف: ارزیابی تاثیر میزان استفاده از شبكه هاي اجتماعي بر رفتار، فکر و احساس پرخاشگرانه (رفتار پرخاشگرانه، فکر پرخاشگرانه، احساس پرخاشگرانه، میزان استفاده از شبکه های اجتماعی)
تعداد سوال: 37
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 36000 تومان
پرسشنامه تاثیر میزان استفاده از شبكه هاي اجتماعي بر رفتار، فکر و احساس پرخاشگرانه_1572815169_33162_8233_1190.zip0.02 MB |